2015. február 11., szerda

Levelek Franciaországból (1.)

29 publikációm jelent meg a Magyar Állatorvosok Lapjában, melyekben bizonyára érdembeli megfigyelések és kísérletek is voltak, mert 24 országból (többek között az USA-n és Kanadán kívül Mexikóból és még Argentínából is) 121 intézet kért azokból lenyomatot.










Lengyel Zoltán: Állatorvos, aki mindig válaszol (részlet a róla írt cikkből)



"1976-ban írta első cikkét lapunk elődjében, a Baromfitenyésztésben, azóta nem múlik el hónap, hogy ne jelenne meg írása, illetve ne válaszolna olvasóink kérdéseire a Kistermelők Lapja hasábjain. (...) Radnai doktor neve összeforrott a lapunkéval. Több mint három évtizede ad tanácsokat, rendel - a valódi mellett - a Kistermelők Lapja láthatatlan rendelőjében. Sokan megfordultak már itt."



"- Életem legszebb elismeréseit az olvasóktól kaptam - mondja. - Részesültem én állami elismerésben is, de nekem az egyik legértékesebb az volt, amikor egy hölgy azt írta, hogy a maga írásaiból nevelem a csirkéimet. Vagy nem régen tettem az albumomba azt a levelet, amelyben egy olvasó azt közli, hogy amit ön ír, mindig megértem és jól tudom hasznosítani."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése