2015. február 21., szombat

Levelek Németországból (1.)

29 publikációm jelent meg a Magyar Állatorvosok Lapjában, melyekben bizonyára érdembeli megfigyelések és kísérletek is voltak, mert 24 országból (többek között az USA-n és Kanadán kívül Mexikóból és még Argentínából is) 121 intézet kért azokból lenyomatot.














Miután felvettek az egyetemre, felutaztam Budapestre, és hogy felmehettem, annak köszönhettem, hogy felvételt nyertem a NÉKOSZ agrárkollégiumába, az Áchim András Népi Kollégiumba. Az akkori népi kollégiumokról sok újságcikk olvasható, sőt könyv is jelent meg, kritizálják jobbról is, balról is, sokan olyanok is, akik nem is éltek sohasem Népi Kollégiumban.



Én azonban csak egyet tudok: számos olyan szegény fiatalember továbbtanulási lehetőségét biztosította, akiknek ez egyébként nem lett volna lehetséges. Ezek közé tartoztam én is (a képen jobb szélen).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése