2013. július 9., kedd

Bécs-Párizs III/6.


BÉCS-PÁRIZS 1970.





Párizs éjszakai élete és mulatói közismertek. 1889-ben nyílt itt a Moulin Rouge szórakozóhely, mely az I. világháborúban leégett, de a 20-as évek óta a nagy népszerűségnek örvendő Vörös Malom, az egyik legdrágább hely vitorlái töretlenül forognak.






20 kemény frankunkba került a Folies Bergere június 2-i előadásának megtekintése a karzatról! Pazar előadás volt: csodálatos jelmezek, dekoráció, megvilágítás és sok-sok kitűnő alakú meztelen nő. Ezek az ádám(éva?)kosztümös hölgyek nemcsak a színpadon futottak elő jobbról-balról, de még a mennyezetről is "alászálltak" ballonokat dobálva a közönség közé. Az utolsó jelentben egy szeretkezést mutattak be.





20+1 frank volt a belépődíj. A hölgy, aki helyre vezetett, amikor leültünk, tartotta a markát. Gondoltam, baksist akar. Adtam fél frankot. Továbbra is tartotta a tenyerét, vérző szívvel nyújtottam még egy fél frankot. Nem köszönte meg, de mint később megtudtuk, a helyrevezetőnek jár egy teljes frank itt is, de a mozikban is. A színházban szünetet csupán 10 percig tartottak, míg a pénzes emberek a méregdrága hűsítőkkel kényeztették magukat.





Elmentünk megnézni egy szexfilmet is a Pigall egyik mozijába. Telt ház volt, de egyetlen nő volt a nézőtéren: a feleségem. A film folytatólagos, 3 jelenetből állt: 2 francia és 1 japán. Előbbi kettőben meztelenség minden mennyiségben, utóbbi rendkívül érzéki és meglehetősen naturalisztikus.





A mozijegy sem volt olcsó, de itt "csak" fél frank járt a felvezetőnek...





Este végigségáltunk a Pigallon, mely ragyogó reklámfényben fürdött, és engem a nejem mellől állandóan rángattak a sztriptízbárokba.





Az éjszakai város ügynökei két zsebnyi reklámkártyát dugdostak különféle címekkel a nadrágomba hívogatva a szexi Párizsba... Az egészből annyit profitáltam (ha lehet ezt mondani), hogy az egyik kapualjban bedobtam 2 frankot egy automatába, mely kisablakán láttam egy néhány perces színes sztriptízbemutatót. Ez a Pigall...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése