2015. március 29., vasárnap

A ságpusztai májmételykór

Ságpusztán felütötte fejét a májmételykór
Bár a főállattenyésztőt vonták felelősségre, nem az ő hibája volt, kiálltam mellette
Az alábbi levelet kaptam tőle kényszerű távozása után





Kedves Pista Barátom!
Hirtelen elutazásom következtében csak ezúton köszönhetek el tőled és fejezem ki hálámat szíves barátságodért. Gondolom hogy elhiszed nincs mit sajnálnom, mégis bánt a példátlan eljárásuk. Hogy bajban vannak a takarmányhiány miatt - arról én igazán nem sokat tehetek! Okot nem mondtak nekem semmit, de gondolom a distolozás késedelméért engem okolnak - mert bűnbak kell! Amihelyt voltál szíves a distolra a receptet megírni mindjárt elküldöttem az "Őrangyal" patikába Kanizsára a komát. Azt a választ kaptam, hogy pillanatnyilag nincs raktáron, de meghozatják. Közben zárolták a distolt és most én vagyok az oka, hogy kérni kell. Pedig azt hiszem szegény állatoknak a distolnál is sürgősebb volna a takarmány! A céduládat átadtam Fábiánnak - (a selejtezési jegyzőkönyv láttamoztatását) fizettesd ki alkalmilag!
Ha erre járnál örömmel látnálak mindenkor!
Sokszor üdvözöl a rövid idejű, de őszinte barátság jegyében
Madarász Antal
Keszthely 1953. II. 9.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése